Sain kun sainkin lipun tänään Madonnan konserttiin. C-kentälle, mutta se ei haittaa, olisin joka tapauksessa tahtonut sinne. Nyt ei muuta kuin odotellaan sit elokuuta...

Oon nähtävästi unohtanut laittaa kuvan eräästä valmiista tai oikeammin kehystetystä työstä. Työn valmistumisesta oon tainnut kuvan joskus tänne laittaa, mutta vasta nyt oon saanut kehystettyä sen. Inkun isä teki siihen kehykset, maalasin itse ne ja paspiksen teetin Nummelassa ArtWayssa (jossa on muuten erinomainen palvelu). Taulun piti ensin löytää paikkansa Sandran huoneesta, mutta tyttö olikin sitä mieltä, että laitetaan se eteisen seinää koristamaan.

Ja ihan kuin mulla ei niit lankoja jo ollut, niin tässä viime viikon saldo lankaostoksista...

2 kerää Tenneseetä, 3 kerää Palmaa ja yksi kerä Jiveä. Katsotaan mitä näistä nyt sit tehdään...

Niin ja kangasvarastokin lisääntyi muutamalla kankaalla...

Ostelen näitä ihania kankaita huutonetistä Tuulenvire nimiseltä myyjältä. Tällä kertaa mukaan tarttui kukallinen sileä sametti, vaaleanpunainen joustosamettitrikoo (veluuri), joustava ohut farkkukangas, kesäinen turkoosi puuvillakangas ja rypyllistä ruudullista kangasta sekä koristenauhaa ja lohikäärme silitettävä kangasmerkki. Näillekin löytynyt jo käyttötarkoitus....

Niin ja sit viel Inkun äiti löysi mulle kirppikseltä yhden kirjan ja itse ostin yhden virkkausohjelehtisen...

Että eiköhän täs oo taas hetkeksi tuhlattu taas rahaa....seuraavaan kertaan asti...

Oon viime viikolla pistellyt sitä Tendernessiä, ei oo vieläkään inspiroinut se noro-neule. Tai ehkä oliskin, mutta nyt nää vauvajutut on etusijalla.. Oon kyl ihan hyvin sitä Tendernessiä saanut eteenpäin ja oikeastaan vain  illalla kun lapset jo nukkumassa ehtinyt pistelemään, poikkeuksena torstai, jolloin yritin pistellä tuos illallakin. Ja tässä edistymiskuvaa..

Mutta eipä tässä tällä kertaa enempää..olikin taas ehtinyt hetki kulua edellisestä päivityksestä. Tulevan viikon aikana yritän saada piirrettyä kaavoja ja leikattua rästitöitä....